Навчання дітей з ООП
Нормативні документи
- Загальна декларація прав людини (1948 р.)
- Конвенція про права дитини (ратифікована Верховною Радою України 27.02.1991)
- "Конвенція про права інвалідів" (ратифікована Верховною Радою України 16.12.2009, набрала чинності 06.03.2010)
ЗАКОНИ УКРАЇНИ
- Закон України «Про освіту» №1144-12 від 04.06.91 (із змінами)
- "Про загальну середню освіту"
- Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» (№ 1324 – VІІ від 5 червня 2014 року)
- "Про реабілітацію інвалідів в Україні"
ЛИСТИ
- Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»
- Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332 “Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році”
- Лист МОН № 1/9-296 від 09.06.2016 року "Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"
- Лист МОН № 1/9-296 від 09.06.2016 року "Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"
- Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»
- Інструктивно-методичний лист від 08.08.2013 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.01.2013 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012 р. № 1/9-245″Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 р. № 1/9-529 “Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання”
- Інструктивно-методичний лист від 18.05.12 № 1/9 -384 «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
НАКАЗИ МОН
- від 20.05.2016 № 544 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року № 1055"
- від 12.01.2016 № 8 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 624 від 06.06.2016)
- від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"
- №701 від 11.06.2014 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 22.04.2014 № 504"
- від 12.01.2016 № 8 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 624 від 06.06.2016)
- від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"
- №701 від 11.06.2014 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 22.04.2014 № 504"
- від 28.01.2014 р. № 80 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)"
- від 14.06.2013 № 768 "Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів"
- від 09.12.2010 № 1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"
- № 912 від 01.10.10 року "Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з корекційно-розвитковою роботою
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах "
- від 14.06.2013 № 768 "Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів"
- від 09.12.2010 № 1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"
- № 912 від 01.10.10 року "Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з корекційно-розвитковою роботою
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах "
Навчальні програми
Корисні сайти
Науково-методичний центр інклюзивної освітиНауково-методична лабораторія інклюзивного та інтегрованого навчання КЗ "КОІППО імені
Василя Сухомлинського"
МОН України
Сайти спеціалізованих ЗНЗ
Блог асистента вчителя Пісної О.В.
http://www.slideshare.net/helenpisna/ss-60764839
http://www.slideshare.net/helenpisna/individualna-programa-rozvitku-60607391
http://www.slideshare.net/helenpisna/ss-60607536
Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами
Немає коментарів:
Дописати коментар